شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای دو طرفه کیست کورتیکال کلیه

 

درمان طبیعی برای دو طرفه کیست کورتیکال کلیه

قشر مغز، بخش بیرونی از کلیه ها که در آن نفرون ها در آن قرار دارد است. قشری کیست کلیوی دو طرفه شرط با وجود کیست در قشر از هر دو kidneys.As کیست تصویر را بزرگ تر ببینید.، آنها به احتمال بسیار زیاد به سرکوب نفرون، بنابراین در کلیه impairment.So ناشی از آن مهم است برای بیماران به دنبال درمان تهاجمی early.What درمان طبیعی برای کیست کورتیکال کلیوی دو طرفه است؟

آیا همه کیست کورتیکال کلیه دوجانبه نیاز به درمان دارد؟

قشری کیست کلیوی دو طرفه معمولا benign.When کیست کوچک هستند، بیماران ممکن است هیچ symptoms.If تجربه این بیماران هر گونه ناراحتی و کیست ها سرطانی نیستند، هیچ درمان مورد نیاز است. به طور کلی، اگر کیست ها کمتر از 3 سانتی متر بدون علائم، بیماران treatment.However نیاز ندارد، بیماران باید باید بررسی شود تا ببینید که آیا کیست در حال رشد است.

درمان طبیعی برای کیست کورتیکال کلیه دوجانبه

هنگامی که بیماران با کیست کورتیکال کلیه دوجانبه علائمی مانند درد پشت، فشار خون بالا و غیره، آنها باید برای به دنبال کیست immediately.The درمان معمولا surgically.However برداشته شود، عمل جراحی تهاجمی است و همچنین می تواند از عود از کیست ها جلوگیری نمی کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود برای درمان cysts.This کلیوی درمان مبتنی بر گیاه بر اساس medicines.It گیاهی چینی سنتی درمان خارجی است که در سطح کلیه درست مثل massage.It اعمال اثرات هر طرف و احساسات بد ایجاد نمی کند در بدن.

داروهای میکرو چینی می توانند دیواره کیست نرم و بهبود permeability.In خود را به این ترتیب، می توان آن را دفع مایع کیستی از کیست ترویج، در نتیجه کاهش کیست های بزرگ.

علاوه بر این، با کشتن سلول های پوشش بر روی دیوار کیست، درمان می تواند به مایع بیشتری برای ساخت در کیست متوقف شود. پس کیست گسترش متوقف خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کورتیکال ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.